نحوه فعالسازی name drop در ios 17

بدون دیدگاه

فعالسازی name drop

فعالسازی name drop در آی او اس 17 اجازه استفاده از قابلیت اشتراک گذاری تماس ها از طریق AIR DROP را به شما می دهد. در واقع فعالسازی name drop به جا به جایی آسان شماره تلفن ها کمک بسیاری کرده است. البته باید بدانید که برای فعال سازی این قابلیت نیاز است که هر دو نفر بر روی موبایل خود iOS 17 را نصب داشته باشند. اگر قصد استفاده از قابلیت های name drop را دارید در ادامه این مطلب با آموزش نحوه فعال سازی آن همراه ما باشید. 

مختصری درباره آی او اس 17

شرکت بزرگ اپل هر ساله آپدیت هایی را برای سیستم عامل موبایل های اپل در نظر می گیرد.  آخرین نسخه آپدیتی که شرکت اپل از آن رونمایی کرده است آی او اس 17 نام دارد. با نصب آی او اس 17 قابلیت های جدید و جالبی به موبایل افراد اضافه خواهد شد. یکی از قابلیت های که با نصب آی او اس 17 می توان از آن استفاده کرد قابلیت name drop است. در ادامه نحوه فعال سازی این قابلیت را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

آموزش فعال سازی name drop

برای فعال سازی قابلیت Name Drop در گوشی های آیفون لازم است که ابتدا AirDrop را روشن کنید. برای روشن کردن AirDrop نیاز است که ابتدا برنامه Settings  را باز کنید سپس تب General را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس لازم است گزینه AirDrop را پیدا کرده و انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فعال سازی Name Drop نیاز به روشن کردن  AirDrop بر روی حالت همه دارد. البته روشن کردن AirDrop تنها به مدت ده دقیقه کفایت می کند. 

 

فعالسازی name drop

جا به جایی آسان اطلاعات تماس Name Drop

مهم ترین مسئله در انتقال اطلاعات تماس این است که هر دو نفر AirDrop را در حالت روشن داشته باشند. سپس طبق مراحل زیر می توانید اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید.

  1. آیفون خود را درست در کنار دستگاه شخص دیگر حرکت دهید.
  2. صبر کنید تا کارتهای تماس شما در آیفون یکدیگر ظاهر شوند.
  3. روی گزینه اشتراک گذاری اطلاعات تماس خود کلیک کنید.

نکته: علاوه بر استفاده از آیفون، می‌توانید اطلاعات تماس را با کاربران اپل واچ نیز به اشتراک بگذاریدفرآیند دقیقاً به همین صورت عمل میکند.


ارسال دیدگاه