فعالسازی name drop در آی او اس 17 اجازه استفاده از قابلیت اشتراک گذاری تماس ها از طریق AIR DROP را به شما می دهد. در واقع فعالسازی name drop به جا به جایی آسان شماره تلفن ها کمک بسیاری کرده است. البته باید بدانید که برای فعال سازی این قابلیت نیاز است که هر دو نفر بر روی موبایل خود iOS 17 را نصب داشته باشند. اگر قصد استفاده از قابلیت های name drop را دارید در ادامه این مطلب با آموزش نحوه فعال سازی آن همراه ما باشید. 

مختصری درباره آی او اس 17

شرکت بزرگ اپل هر ساله آپدیت هایی را برای سیستم عامل موبایل های اپل در نظر می گیرد.  آخرین نسخه آپدیتی که شرکت اپل از آن رونمایی کرده است آی او اس 17 نام دارد. با نصب آی او اس 17 قابلیت های جدید و جالبی به موبایل افراد اضافه خواهد شد. یکی از قابلیت های که با نصب آی او اس 17 می توان از آن استفاده کرد قابلیت name drop است. در ادامه نحوه فعال سازی این قابلیت را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

آموزش فعال سازی name drop

برای فعال سازی قابلیت Name Drop در گوشی های آیفون لازم است که ابتدا AirDrop را روشن کنید. برای روشن کردن AirDrop نیاز است که ابتدا برنامه Settings  را باز کنید سپس تب General را پیدا کرده و انتخاب کنید. سپس لازم است گزینه AirDrop را پیدا کرده و انتخاب کنید. توجه داشته باشید که فعال سازی Name Drop نیاز به روشن کردن  AirDrop بر روی حالت همه دارد. البته روشن کردن AirDrop تنها به مدت ده دقیقه کفایت می کند. 

 

فعالسازی name drop

جا به جایی آسان اطلاعات تماس Name Drop

مهم ترین مسئله در انتقال اطلاعات تماس این است که هر دو نفر AirDrop را در حالت روشن داشته باشند. سپس طبق مراحل زیر می توانید اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارید.

  1. آیفون خود را درست در کنار دستگاه شخص دیگر حرکت دهید.
  2. صبر کنید تا کارتهای تماس شما در آیفون یکدیگر ظاهر شوند.
  3. روی گزینه اشتراک گذاری اطلاعات تماس خود کلیک کنید.

نکته: علاوه بر استفاده از آیفون، می‌توانید اطلاعات تماس را با کاربران اپل واچ نیز به اشتراک بگذاریدفرآیند دقیقاً به همین صورت عمل میکند.


یکی از معیارهای مهم برای خرید گوشی داشتن دوربین با کیفیت و مناسب عکاسی است. عکاسی و فیلمبرداری با موبایل برای کاربران مهم و جذاب است به همین دلیل یکی از فاکتور های مهم در خرید موبایل برای آن ها به حساب می آید. البته نا گفته نماند که تنها دوربین خوب برای خرید موبایلی با کیفیت به تنهایی کافی نیست وبرای خرید یک موبایل کاربردی با طول عمر بالا باید به فاکتور های بسیاری توجه کرد. اگر معیار شما دوربین با کیفیت است و قصد خرید موبایل را دارید در ادامه با معرفی موبایل های مناسب عکاسی همراه ما باشید.

معرفی بهترین گوشی مناسب عکاسی با رنج قیمتی متنوع

بازار گوشی های هوشمند به شما موبایل های متنوع با رنج قیمت مختلفی را ارائه می کند. به همین دلیل در این بخش ما قصد داریم موبایل های مناسب عکاسی را با رنج قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم.

بهترین دوربین گوشی تا 7 میلیون

بازه قیمتی خرید موبایل مناسب عکاسی از 7 میلیون شروع شده و تا 45 میلیون ادامه خواهد داشت. در این مقاله ما سعی کرده ایم نسبت به بودجه کاربران گوشی های با کیفیت  در بین بازه 7 الی 20 میلیون را بررسی و معرفی کنیم.

گوشی گلکسی a14  سامسونگ:

اگر بودجه شما حدود 7 میلیون باشد و به دنبال خرید موبایلی باشید که از نظر دوربین کیفیت بالایی داشته باشد بهترین گزینه برای شما خرید گوشی گلکسی a14  سامسونگ نیز می باشد. گلکسی a14 سامسونگ  با قیمت 7 میلیون گوشی اقتصادی به حساب می آید که دارای طراحی زیبایی است. سخت افزار آن نسبتا قدرتمند است و قدرت کیفیت دوربین اصلی آن قابل قبول است. بنابراین در این رنج قیمتی می تواند یک گزینه مناسب برای عکاسی به حساب بیاید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A14:
  • نمایشگر 6 اینچی
  • رزولوشن فول اچ دی
  • 4 یا 6 گیگابایت رم
  • چیپ مدیاتک هلیو g80
  • بدنه از جنس پلی کربنات
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 13 مگاپیکسل
  • مجهز به حسگر اثر انگشت
  • 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی

 

گوشی مناسب عکاسی گلکسی A14

بهترین دوربین گوشی تا 8 میلیون

گلکسی A24  سامسونگ با گوشی های شیائومی رقابت می کند. همچنین از نظر کیفیت عکس برداری از قابلیت های موبایل ios نیز برخوردار است. یکی از ویژگی های بی نظیر گوشی گلکسی A24  ثبت نور بیشتر در شب است. بنابراین با استفاده از این قابلیت با استفاده از گوشی سامسونگ a24 می توان ویدئو های خوبی در شب ثبت کرد. همچنین در ساخت موبایل A24 از تراشه ISP استفاده شده است. تراشه ISP  150  درصد قدرت سخت افزاری این موبایل را افزایش داده است.

ردمی نوت 12 شیائومی:

موبایلی مناسب عکاسی با دوربینی قدرتمند که با قیمت 8 میلیون تومان می توان خریداری کرد. ردمی نوت 12 شیائومی از سخت افزار خوبی بهره می برد و قدرت پردازشی فوق العاده ای دارد. دوربین گوشی ردمی نوت 12شیائومی از مجموعه سه تایی دوربین بهره می برد. همچنین سه حسگر 2،8،48 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

 

گوشی مناسب عکاسی شیائومی

بهترین دوربین گوشی تا 10 میلیون

دوربین اصلی موتورولا moto g72 108 مگاپیکسل است. صفحه نمایش دوربین اصلی بسیار با کیفیت است. همچنین دوربین اصلی در شرایط نوری مناسب عکس های مناسبی را ثبت خواهد کرد. به دلیل 8 مگاپیکسلی  بودن دوربین جزئیات تصاویر ثبت شده بسیار واضح خواهد بود.

ریلمی 7 پرو: مجموعه ای ارزشمند با قیمت 10 میلیون تومان را به کاربر ارائه می دهد. به دلیل ابعاد بزرگ تصاویر ثبت شده با این موبایل دارای کیفیت بالایی هستند.

 

گوشی مناسب عکاسی تا 10 میلیون

گوشی مناسب عکاسی تا 15 میلیون

گلکسی A54 سامسونگ از جدیدترین محصولات کره به حساب می آید. دوربین های گلکسی  a54 واید 50 مگاپیکسلی هستند. به طور کلی گلکسی a54  سه دوربین پشتی دارد که با استفاده از آن ها می توان تصاویر با کیفیتی را ثبت کرد. همچنین در پردازش تصویر بسیار قدرتمند است بنابراین برای عکاسی در شب بسیار مناسب خواهد بود. زاویه دید گلکسی A54  123 درجه نیز می باشد. ثبت عکس های پرتره با گوشی گلکسی a54 بسیار دلنشین خواهد بود. قیمت خرید گلکسی  a54  در بازار از 20 میلیون تومان به 15 میلیون تومان رسیده است که باعث شده کاربران زیادی از آن استقبال کنند.

 

گوشی مناسب عکاسی تا 15 میلیون

گلکسی  a34  سامسونگ:

تنها با دوازده میلیون تومان می توانید گوشی گلکسی a34 را خریداری کنید. اگر در شرایطی باشید که نور کافی وجود داشته باشد عکس های بسیار با کیفیتی را می توانید با گلکسی a34  به ثبت برسانید. دوربین اصلی گلکسیa34  48 مگاپیکسل است. اما باید بدانید که به طور کلی کاربر نمی تواند انتظار جزئیات دقیق در عکس های ثبت شده با گوشی گلکسی A34 نیز داشته باشند.

ردمی نوت 12 پرو شیائومی:

درمیان رده های چینی گوشی موبایل ردمی نوت 12 پرو شیائومی جایگزین مناسبی برای موبایل تولید کره نیز می باشد. دوربین اصلی ردمی نوت 12 پرو شیائومی 50 مگاپیکسلی است و دارای لرزش گیر است. بنابراین در هنگام عکاسی با ردمی  نوت 12 شیائومی نیازی به نگرانی درباره لرزش های حین عکاسی وجود نخواهد داشت. همچنین قابلیت ثبت عکس های با کیفیت در نور کم را دارد. دوربین سلفی ردمی نوت 12 پرو 16 مگاپیکسل نیزمی باشد.

گوشی مناسب عکاسی تا 20 میلیون

گلکسی S21 fe سامسونگ مناسب افرادی است که بودجه آن ها حدود 20 میلیون تومان نیز می باشد. سه دوربین در قسمت پشتی گلکسی s21 نیز وجود دارد که هم در نور مناسب روز و هم در شب به خوبی تصاویر را به ثبت می رسانند. بهترین دوربین گوشی و مناسب عکاسی را می توانید با خرید گلکسی s21 تجربه کنید.

گوشی مناسب عکاسی در برند سامسونگ


شرکت اپل از سیستم عامل iOS 17 با قابلیت های فوق العاده و جدید رو نمایی کرد. بالاخره انتظارات رونمایی اپل ازسیستم عامل iOS 17 به سر آمده و افراد مشتاق کسب اطلاعات درباره زمان دانلود و نصب این سیستم عامل هستند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم عامل iOS 17 هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مختصری درباره سیستم عامل iOS 17

سیستم عامل آیفون ها ای او اس است که آخرین ورژن این سیستم عامل iOS 17 نیز می باشد. هر ورژن جدیدی که برای سیستم عامل آیفون رونمایی می شود دارای ویژگی های جدید است. امکانات و ویژگی های جدید به کاربران کمک می کند تا استفاده بهتری از آیفون خود داشته باشند. اما مسئله این است که اپدیت جدید سیستم عامل آیفون دارای چه ویژگی هایی است؟ ای او اس 17 دارای آپدیت های جذابی مانند: لاک اسکرین، کنترل سنتر، برنامه journaling، توسعه dynamic island، ویجت های پویا مناسب صفحه اصلی، افزایش و کاهش نور چراغ قوه، نصب برنامه های شخص ثالث، بهبود اپل موزیک و.. است. در ادامه دقیق تر به معرفی هر یک از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

 

سیستم عامل iOS 17

لاک اسکرین

بزرگ ترین اپدیت های سیستم عامل iOS 17 مربوط به آپدیت های لاک اسکرین است. لاک اسکرین همان صفحه قفل گوشی است که در نسخه 17 اپدیت های جذابی به آن تعلق گرفته است. یکی از جذابیت های لاک اسکرین های جدید این است که اگر موبایل در حالت افقی و صفحه در حالت قفل قرار بگیرد لاک اسکرین نقش یک smart home را به خود می گیرد. در این حالت اطلاعاتی مانند: شرایط آب و هوایی، تقویم، نوتیفیکیشن ها و بسیاری از اطلاعات دیگر در اختیار کاربر قرار می گیرد. همچنین شما می توانید سایز فونت مربوط به صفحه لاک اسکرین را شخصی سازی کنید. همچنین می توانید بعد از ساخت یک لاک اسکرین جذاب به صورت سفارشی آن را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. از دیگر امکانات فوق العاده جذابی که برای بخش لاک اسکرین در نظر گرفته شده است می توان به نمایش gps با جزئیات کامل بر روی صفحه قفل موبایل اشاره کرد.

 ارائه برنامه journaling در سیستم عامل iOS 17

کاربران گوشی های آیفون با استفاده از سیستم عامل iOS 17 می توانند از برنامه journaling استفاده کنند. در این برنامه فعالیت و فکر های روزانه ذخیره می شوند و قابلیت بررسی روتین های روزانه در آن وجود دارد. با استفاده از این برنامه می توانید وقت خود را بهتر مدیریت کنید و اولویت بندی برنامه ها بهتر انجام خواهد شد. اگر به دنبال یک دفترچه خاطرات امن و بی دردسر هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از برنامه journaling است.

توسعه dynamic island

توسعه dynamic island به معنی حذف فضاهای اضافی در گوشی های آیفون است. در نسخه جدید به این قابلیت امکانات بیشتری اضافه شده است. ازویگی های جذاب آپدیت سیستم عامل iOS 17 انتقال siri به این بخش می باشد.

 ویجت های پویا مناسب صفحه اصلی

ویجت های پویا در صفحه اصلی به کارمی روند. که قابلیت استفاده از این قابلیت در اپدیت سیستم عامل آیفون نیز اضافه شده ست. کاربر می تواند ویجت کاربردی خود را از بین چند ویجت انتخاب کرده و به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کند. ویجت های پویا نه تنها باعث زیبایی صفحه اصلی موبایل کاربر می شود بلکه بسیار کاربردی خواهد بود .

افزایش و کاهش نور چراغ قوه

افزایش و کاهش نور چراغ قوه در آپدیت سیستم عامل iOS 17 به موبایل شما اضافه شده است. بنابراین نسبت به فضایی که در آن قرار دارید می توانید میزان نور چراغ قوه را افزایش یا کاهش دهید. چرا که چراغ قوه بیشتری مصرف را از باتری خواهد داشت. بنابراین مدیرت نور چراغ قوه به بهینه سازی میزان مصرف باتری کمک بسیاری می کند.

نصب برنامه های شخص ثالث

همانطور که می دانید تا کنون اپل اجازه دانلود برنامه ها از منبع های دیگر را به کاربر نداده است. بنابراین کاربران اپل برای دانلود برنامه باید از منبع اپ استور استفاده کنند. اپ استور نیز متعلق به شرکت اپل می باشد. اما با اپدیت شدن سیستم عامل اپل ممکن است کاربر بتواند برنامه های مورد نیاز خود را از منابع دیگری هم دانلود کند.

بهبود اپل موزیک

پخش موزیک در سیستم عامل iOS 17 بهبود یافته است. همچنین گفته شده در آپدیت جدید می توان متن موزیک را در لاک اسکرین موبایل مشاهده کرد.

 

سیستم عامل iOS 17

سیستم عامل iOS 17 مناسب چه مدل هایی از گوشی است؟

اطلاعات رسمی در این مورد وجود ندارد اما طبق انتشار نسخه های قبلی می توان لیست گوشی هایی که می توانند از این سیستم عامل استفاده کنند را حدس زد.

لیستی از مدل ها:

  • iPhone XR
  • iPhone SE 2020
  • iPhone XS / iPhone XS Max
  • iPhone 11 / iPhone 11 Pro / Pro Max
  • iPhone 12 mini / iPhone 12 / iPhone 12 Pro / iPhone 12 Pro Max
  • iPhone 13 mini / iPhone 13 / iPhone 13 Pro / iPhone 13 Pro Max
  • iPhone 14 / iPhone 14 Plus / iPhone 14 Pro / iPhone 14 Pro Ma

قیمت گوشی آیفون 15 در مقایسه با آیفون 14 هیچ گونه تغییر قیمتی نداشته است. شرکت اپل سعی کرده تا از نظر حافظه آیفون 15 را قوی تر از آیفون 14 طراحی کند و این تغییر قیمت برخلاف انتظار مصرف کنندگان بوده است. در ادامه بیشتر درباره علت عدم تغییر قیمت آیفون 15 صحبت خواهیم کرد.

 

قیمت آیفون 15

بررسی قیمت آیفون 14

رونمایی آیفون 14 همراه با حذف ناچ بزرگ و دست و پاگیر در بالای نمایشگر این موبایل بوده است. همچنین لنز های 12 مگاپیکسلی در آیفون 14 حذف شده اند و لنز های بهتری مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت آیفون 14 در بازار جهانی 800 دلار نیز مشخص شده است.

مشخصات فنی آیفون 14:

  • امتیاز عملکرد تراشه در گیم
  • لیتوگرافی 5nm
  • دارای gpu
  • مودم 5 g

قیمت آیفون 15

بررسی مشخصات گوشی آیفون 15

گفته شده در موبایل سری 15 آیفون خبری از پورت لایتینگ نیست و اپل به تازگی از کابل type-c برای محصولات خود استفاده کرده است. همچنین مصرف کنندگان حدس می زنند که سری جدید گوشی شرکت اپل از قابلیت  جزیره پویا برخوردار نباشد و دوربین سلفی در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. همچنین احتمال دارد برخلاف نسخه 14 فریم موبایل اپل تخت نباشد و از فریم تیتانیومی برای آن استفاده کنند.

تفاوت قیمت گوشی  آیفون 15 و آیفون 15 پرو

جالب است بدانید که کانفیگ پایه ی آیفون 15 پرو قیمت مشابه با آیفون 14 پرو دارد. اما قیمت کانفیگ پایه آیفون 15 پرومکس 100 دلار بیشتر خواهد بود. بنابراین می توان گفت اپل برای آیفون 15 تغییر قیمتی را لحاظ نکرده است. زمانی که آیفون 14 پرومکس رونمایی شد حداقل حافظه ذخیره سازی آن 128 گیگابایت بوده است. اما اکنون که آیفون 15 رو نمایی شده حافظه ذخیره سازی آن 256 گیگابایت است.  قیمت خرید آیفون 14 1.99 دلار بوده که با آیفون 15 برابری می کند. بنابراین با توجه به افزایش میزان حافظه هیچ تغییر قیمتی برای خرید آیفون 15 لحاظ نشده است.


کمپانی بزرگ آیفون برای هرساله از نسل جدید تلفن های همراه خود معرفی می کند حال شاید برای شما سوال شود که آیا اصلا شرکت اپل قصد رونمایی از نسل جدید تلفن همراه خود را دارد و اگر دارد این رونمایی در چه تاریخی اتفاق می افتاد. در این مقاله قصد داریم تا درباره تاریخ معرفی آیفون 15 صحبت نماییم پس اگر شما هم از دوستداران گوشیی همراه آیفون 15 هستید. با ما همراه باشید.

شایان به ذکر است که شرکت اپل در سپتامبر 2022 مدل های آیفون 14 و 14 پرومکس را عرضه بازار کرد، اما از مدت ها قبل تاریخ معرفی آیفون 15 ممکن است به گوشتان خورده باشد. از آنجایی که شرکت اپل در تمامی نسخه های خود تمام تلاشش را کرده تا بهترین ویژگی های بروز را استفاده نماید پس آیفون 15 نیز همانند آیفون 14 بهترین ویژگی ها را دارد. و البته شایان به ذکر است که برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که در آیفون 14 استفاده نشده است در آیفون 15 مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما دوستان عزیز هم از طرفداران شرکت اپل هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا در این پست با ما همراه باشید تا دقیقا متوجه شوید شرکت اپل قصد دارد تا گوشی آیفون 15 را در چه تاریخی رونمای نماید.

تاریخ معرفی آیفون 15

سوال خیلی از طرفداران تلفن های همراه آیفون این است که تلفن همراه آیفون 15 دقیقا در چه تاریخی رو نمایی می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کمپانی بزرگ اپل تا کنون یک کلمه هم صحبت نکرده است. اما از آنجایی که کوپرتینو هر سال در یک تاریخ مشخص از گوشی های خود را رونمایی می کند به احتمال خیلی زیاد شاهد این خواهیم بود که آیفون 15 در تاریخ سپتامبر 2023 روانه بازار خواهد شد.

از آنجایی که کوپرتینو در تاریخ 14 سپتامبر 2021 آیفون 13 را رونماییی کرد، و در تاریخ 7 سپتامبر 2022 نیز آیفون 14 را رونمایی کرد انتظار میرود که آیفون 15 نیز در تاریخ 13 سپتامبر 2023 منتشر شود. حائز اهمیت است که تمامی تاریخ های ذکر شده در این پست حدس و گمانی بیش نیست و نمی توانیم به صورت قطعی در رابطه با زمان معرفی آیفون 15 صحبت کنیم.

مشخصات آیفون 15

از اونجایی که هیچ تغییر بزرگی توی طراحی توی فروشگاه وجود ندارد، اپل به ارائه چهار مدل ادامه خواهد داد: آیفون 15 6.1 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی، آیفون 15 مکس 6.7 اینچی و آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی.

شایان به ذکر می باشد که مدل های رو نمایی شده پرو از گوشی های آیفون معمولا هم گران قیمت تر و هم پیشرفته تر نسبت به نسخه های استاندارد و ساده تر می باشند. اما می توانیم به این موضوع نیز اشاره کنیم که یقینا آیفون 15 از آیفون 14 پرومکس نیز قوی تر می باشد.

طبق صحبت هایی که Nikkei Asia  انجام داده است این است که مدل های پرو در امسال جزو اولین مدل هایی می باشند که به تراشه های سری a مجهز شده اند. و طبق گفته های Nikkei Asia  شایع شده است که تراشه a17 جزو اولین تراشه هایی میباشد که این امکان را دارند افزایش عملکردی رو با 30 درصد کاهش مصرف انرژي ترکیب کند. و البته با توجه به شایعات MacRumors. انتظار می رود تغییرات تا اواسط سال 2024 به طول بی انجامد پس انتظار می رود که این تغییرات روی آیفون 16 بجای آیفون 15 اثر بگذارد.

تاریخ رونمایی آیفون 15 رسما توسط اپل تایید شد

تاریخ رونمایی آیفون 15 رسما توسط کمپانی بزرگ آیفون مشخص شد.کمپانی بزرگ اپل عموماً برنامه معرفی گوشی‌های جدید خود را به اواخر تابستان واگذار می‌کند. اینبار هم تاریخ مراسم جدید اپل برای همین بازه زمانی تایید شده است.

اپل به‌طور رسمی تاریخ رویداد آینده خود را برای 12 سپتامبر/21 شهریور اعلام کرد که انتظار می‌رود در جریان آن سری جدید آیفون 15 به‌همراه اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 معرفی شوند. مانند سال گذشته، این رویداد در تئاتر استیو جابز در پردیس اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.


شایان به ذکر میباشد که لازمه اصلی هر میهمانی ایی گوش دادن به موسیقی میباشد و همین امر میتواند اوقات خوشی را برای شما به همراه خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین اسپیکر های میهمانی بپردازیم تا افرادی که ترجیح میدهند اخر هفته رو کنار خانواده خود باشند و آخر هفته خوبی رو با خرید اسپیکر میهمانی رقم بزنند. پس اگر قصد خرید بهترین اسپیکر مهمانی دارند با ما همراه باشند تا به بررسی بهترین اسپیکرهای موجود در مرکز فروش تلفن همراه و لوازم جانبی خواهیم پرداخت. اسپیکرهای موجود در موبایل مال مناسب دورهمی های دوستانه هستند و بلندی و کیفیت صدای خوبی دارند.

ویژگی های بهترین اسپیکر برای مهمانی

قیمت اسپیکر برای مهمانی

شایان به ذکر میباشد که اصلی ترین گزینه برای انتخاب بهترین اسپیکر برای میهمانی ها قیمت آن میباشد. در اصل این طبیعی است که اسپیکرهای موجود در بازار قیمت های متفاوتی داشته باشند و دلیل اصلی آن این است که اسپیکرها با کیفیت ها و برندهای مختلفی در بازار هستند که قیمت آن ها نسبت مستقیمی با شرکت سازنده و ابعاد و کاراییی و … دارند. شما دوستان عزیز میتوانید با تماس با مرکز فروش تلفن همراه در آذربایجان غربی و ارومیه و اعلام بودجه خود از مشاوران ما کمک گرفته تا بهترین اسپیکر موجود و مناسب با بودجه خود را شناسایی و در نهایت از سایت ما اقدام به خرید نمایید.

ابعاد و اندازه اسپیکر برای مهمانی

همانطور که مشخص است و لازم است بدانید اسپیکرهای مناسب برای میهمانی در ابعاد متفاوت و قدرت های متنوعی تولید و روانه بازار میشوند. شایان به ذکر میباشد که هنگام خرید اسپیکر برای مهمانی لازم است در نظر داشته باشید که این اسپیکر را برای چه نوع میهمانی هایی در نظر دارید، ناگفته نماند که با این کار شما از هزینه های اضافی برای خرید اسپیکری قدرتمند جلوگیری مینمایید و یا برعکس از خرید اسپیکری که نیازهای شما را نیز برطرف نمینماید نیز جلوگیری میکنید.

وظیفه ما است که به این موضوع اشاره نماییم که برای برگذاری میهمانی ها معمولا از اسپیکرهایی استفاده مینمایند که دارای ابعاد بزرگتری میباشد و همچنین اسپیکر باید دارای توان خروجی قابل توجه و قابل قبولی باشد.

ظرفیت باتری

یکی دیگر از موضوع هایی که حتما باید به آن ها توجه نمایید این است ظرفیت باتری در اسپیکرهای مهمانی یکی از تاثیرگذار ترین عوامل در خرید اسپیکر میباشد. ممکن است مهمانی را بخواهید در باغ برگذار نمایید و دسترسی به پریز برق برای شما دشوار باشد پس باید از اسپیکری استفاده نمایید که با استفاده از باتری نیز کار میکند و این قابلیت را دارد تا شما بتوانید تمام شب اسپیکر را روشن نگه دارید.

 

راهنمای خرید بهترین اسپیکر مهمانی

کیفیت ساخت

اسپیکرهای موجود در بازار کیفیت های متنوع و همچنین قابلیت های گوناگونی دارند حال شایان به ذکر است که یک سری از اسپیکرهای تولید شده که در بازار نیز موجود هستند مجهز به رقص نور میباشند که جذابیت خاصی به میهمانی های شما میبخشد. البته هنگام خرید اسپیکر میهمانی علاوه بر دقت بر قیمت محصول باید به این موضوع نیز توجه نمایید که باید قابلیت هایی مانند اتصال به اسپیکر و اتصال از طریق وای فای و … امکان پذیر باشد. شما میتوانید با تماس با ما امکاناتی که نیاز دارید را به ما بگویید تا ما بهترین اسپیکرهای موجود را برای شما معرفی نمایم.

بلندی صدای اسپیکر

همانطور که میدانید اسپیکرهای میهمانی باید از کیفیت صدای بالایی برخوردار باشند پس هنگام خرید اسپیکر باید به کیفیت صدای آن توجه ویژه ایی داشته باشید. شایان به ذکر میباشد که توان خروجی در اسپیکرهای میهمانی و پارتی باید بالا باشد پس هرچه عدد بیشتر باشد کیفیت صدای خروجی از آن بیشتر و بلند میباشد و در اصل شما میتوانید به راحتی از این محصول در محیط های سرباز استفاده نمایید و از میهمانی خود نهایت استفاده را ببرید.

اسپیکر مقاوم دربرابر آب و گردوغبار

یک دیگر از ویژگی های بهترین اسپیکر برای مهمانی، مقاوم بودن آن در برابر آب و گردوغبار است. شاید شما دیده‌اید که بر روی یک محصول عبارت IPXX را نوشته باشد. IP مخفف Ingress Protection به معنای حفاظت از نفوذ می‌باشد و X اول درجه مقاومت دستگاه در برابر گردو غبار، و X دوم درجه مقاومت دستگاه در برابر آب می‌باشد. به عنوان مثال IP08 بدین معناست که این دستگاه دربرابر گردوغبار مقاوم نیست ولی دربرابر آب مقاومت بالایی دارد و می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 3 متری عملکرد خود را حفظ کند. بنابراین اگر اسپیکر برای استفاده در خانه می‌خواهید دیگر نیازی نیست به مقاومت ان دربرابر آب و گردووغبار توجه کنید ولی اگر برای محیط استخر و یا بیرون از خانه یا فضای باز می‌خواهید، این موضوع اهمیت بالایی خواهد داشت اگر اسپیکر شما مجهز به این قابلیت باشد شما میتوانید بدون دلنگرانی از اسپیکر خود در محیط های سرباز نیز استفاده نمایید و دیگر نگران خیس شدن و یا ورود گرد و خاک به درون آن نباشید.

رقص نور و نورپردازی RGB

رقص نور و نورپردازی RGB جزو یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های اسیکرهای مناسب برای میهمانی ها و پارتی های شما میباشد که میتواند جذابیت میهمانی های شما را چند برابر کرده و شما را در شبی رویایی همراه نماید و البته شایان به ذکر است که برخی از اسپیکرها امکان تنظیم حالت های مختلفی را از راه دور دارند که فضای مهمانی شما را دلنشین و خاص تر میکند.


یکی از دلایلی که افراد اقدام به خرید ساعت هوشمند نمی نمایند این است که در این روزها شاید پرداخت هزینه هنگفت برای یک ساعت کار درستی نباشد در صورتی که اگر با کاربرد و ویژگی ها انواع ساعت هوشمند آشنا شوید شما نیز  در اولین فرصت اقدام به خرید ساعت هوشمند مینماید.امکاناتی که ساعت های هوشمند به شما ارائه میدهند ساعت کلاسیک نمیدهند. شایان به ذکر میباشد که ساعت های هوشمند زندگی را برای ما ساده تر خواهند کرد مخصوصا اگر وابستگی بسیاری به دنیای تکنولوژی دارید پیشنهاد میکنیم حتما از ساعت های هوشمند استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با 15 تا از بهترین قابلیت های ساعت هوشمند آشنا شوید.

  1.  نشان دادن زمان

همانطور که از نامش پیداست کار آن نشان دادن ساعت میباشد. پس با خرید این محصول دیجیتال میتوانید برای دیدن زمان روی آن حساب باز کنید. البته این نوع ساعت ها نوعی ساعت معمولی نیستند و شایان به ذکر میباشند که برخی از این ساعت ها علاوه بر قابلیت نشان دادن ساعت امکان نشان دادن جی پی اس و موقعیت مکانی را به شما میدهند.

  1.  پاسخ به تماس‌ها

شما با خرید این محصول منحصر به فرد میتوانید با دو روش مختلف به تماس های خود پاسخ دهید اولین روش این است که برخی از ساعت های هوشمند دارای اسپیکر میباشد به همین دلیل شما میتوانید به صورت مستقل از این محصول برای مکالمات خود استفاده نمایید. دومین روش این است که از اسپیکر تلفن همراه خود برای صحبت استفاده نمایید.

  1.  ضبط یادداشت صوتی

برخی از ساعت هوشمند اپل به قابلیت ضبط یادداشت مجهز هستند و مناسب برای افرادی میباشند که بسیار سرشان شلوغ میباشد و بهترین گزینه برای مدیران میباشد. در اصل شما میتوانید از این قابلیت برای ضبط افکار، جلسات مهم و … بدون اینکه نیاز باشد تلفن خود را از کیف یا جیبتان خارج نمایید انجام دهید. پس ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای مدیران شرکت و کارخانجات میباشد.

 

15 قابلیت کاربردی ساعت هوشمند که به کارتان می آید

  1. کنترل میزان صدای گوشی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به موسیقی گوش میدهید این ویژگی مطمنا به کار شما میآید و شما میتوانید با کمک کنترل میزان صدا صدای گوشی خود را کنترل نمایید. این مورد بیشتر مناسب ورزشکاران میباشد.

  1. استفاده از ماشین‌حساب

قابلیت استفاده از ماشین حساب در برخی از ساعت هوشمند مشاهده شده است پس به همین دلیل است که شما در هر لحظه و شرابطی که باشید بدون اینکه نیاز باشد تا بخوایید گوشی را از جیب در آورده میتوانید به راحتی از ماشین حساب ساعت هوشمند خود استفاده نماید. در اصل این ویژگی بیشتر مناسب کسانی میباشد که اهل محاسبات و مغازه داران است.

  1.  چالش‌های گروهی

این قابلیت در حال حاضر فقط برای اپل واچ وجود دارد. در حقیقت شما می‌توانید یک چالش هفتگی یا به هر مدت‌زمانی که می‌خواهید به وجود بیاورید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای مثال چالشی طراحی کنید که در عرض یک هفته باید 10 کیلومتر راه بروید و دوستان خود را به این چالش دعوت کنید. سپس اپل واچ متوجه می‌شود چه کسی زودتر این چالش را به پایان رسانده است. به‌این‌ترتیب برنده را اعلام می‌کند.

  1. استفاده از چراغ‌قوه ساعت‌های هوشمند

شایان به ذکر میباشد که تعدادی خاص از ساعت های هوشمند به چراغ قوه مجز هستند و در اصل این چراغ قوه مثل نور گوشی قوی و قدرتمند نیست اما در شرایط اظطراری میتواند کار شما را راه بیاندازد.

  1. قابلیت ضد آب بودن

برای خیلی از افراد ضد آب بودن ساعت هوشمند امری مهم و کاربردی میباشد حال شایان به ذکر میباشد که برخی از مدلهای گران قیمت ساعت های هوشمند به صورت کامل ضد آب میباشند اما این موضوع برای اشخاصی که هزینه زیادی صرف خرید ساعت هوشند مینمایند بسیار مهم است. حال شایان به ذکر است که شما میتوانید حتتی با استفاده از اپل واچ تا عمق پنجاه متری نیز شنا نمایید.

  1. محاسبه مسافت پیموده بدون نیاز به گوشی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در ساعت های هوشمند محاسبه مسافت پیموده شده میباشد و در واقع بدون استفاده به اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه میتوانید مسافت پیموده شده را حساب نمایید در اصل این ویژگی بیشتر مناسب افرادی میباشد که عادت به ورزش های روزانه دارند و در عین حال نمیخواهند گوشی خود را با خود به همراه داشته باشند یه ویژگی کاربردی است.

 

  1. کنترل ضربان قلب

کنترل ضربان قلب از ویژگی های منحصر به فرد برای افرادی میباشند که دچار بیماری قلبی هستند میباشد . در اصل باید حتما به این موضوع نیز اشاره شود که برخی از افرادی که ورزش میکنند و باید در حین ورزش ضربان خود را چک نمایند مناسب است. پس شایان به ذکر است که این ساعت های هوشمند برای ورزشکاران و افرادی که مشکل قلبی دارند به شدت توصیه میشود.

  1.  کنترل سطح استرس

این مورد شاید جزو یکی از ویژگی هایی از ساعت هوشمند  باشد که افراد زیادی را به خود جذب نموده است در اصل این ویژگی با استفاده از سنجش پارامترهای مختلفی مانند ضربان قلب و پارامترهای بیشر سطح استرس شما را چک کرده و به شما اطلاع رسانی مینماید.

  1.  نظارت بر روند ورزشی

شایان به ذکر است که یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ساعت های هوشمند این است که شما میتوانید با استفاده از ساعت هوشمند بر روند ورزشی خود نظارت داشته باشید. در اصل این مدل از ساعت های هوشمند فعالیت های ورزشی روزانه خود را ثبت نماید.

  1.  دریافت هشدارهای گوشی

یکی از ویژگی های ساعت هوشمند که کاملا مشخص است این است که شما با استفاده از یک ساعت هوشمند میتوانید تمامی اعلان های تلفن همراه خود را برروی ساعت مشاهده نمایید.

  1.  به اشتراک گذاشتن لوکیشن فعلی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد برخی از ساعت های هوشمند این است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید موقعیت مکانی فعلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و این قابلیت بیشتر در واقعی برای شما کارآمد است که در جایی گیر کردید و نیاز دارید تا برای بقیه لوکیشن ارسال نمایید.

  1. بررسی اینستاگرام

شایان به ذکر میباشد که برخی از ساعت‌های هوشمند این قابلیت را دارند تا به اینستاگرام متصل شوند و در اصل شما با اتصال اکانت اینستاگرام خود به ساعت هوشمند میتوانید تمامی اطلاعیه ها و اعلان های مهم اینستاگرام خود را بر روی ساعت هوشمند مشاهده نمایید.


اسپیکر بلوتوثی jbl  کم جا و قابل حمل  طراحی شده است. طراحی اسپیکر jbl باعث شده تا افراد بسیاری از آن استقبال کنند. اگر علاقه مند به موسیقی هستید و دوست دارید در تمامی لحظات یک اسپیکر کم جا و با کیفیت را در کنار خود داشته باشید. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید اسپیکر بلوتوثی jbl  نیز است. در ادامه این مطلب با معرفی 8 تا از بهترین های jbL  همراه ما باشید.

مختصری درباره برند jbl

Jbl یک شرکت آمریکایی است که از سال 1946 شروع به فعالیت کرده است. در واقع jbl  یک تولید کننده تجهیزات صوتی الکترونیکی نیز می باشد. همچنین اصلی ترین محصولات این شرکت شامل: بلندگو و تجهیزات جانبی آن است.

 

برند جی بی ال

برای خرید اسپیکر بلوتوثی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از خرید دستگاه های مثل اسپیکر بلوتوثی باید به نکاتی توجه کرد تا دستگاه کیفیت لازم را داشته باشد. در ادامه لیستی از این نکات مهم را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

توان خروجی اسپیکر:

یکی از پارامترهای مهم در زمان خرید اسپیکر توان خروجی است. توان خروجی قدرت میزان صدای اسپیکر را نشان می دهد.  بنابراین هر چقدر توان خروجی  بیشتر باشد صدای شنیده شده کیفیت بالاتری خواهد داشت.

نسخه بلوتوث:

اسپیکر های jbl   دارای قابلیت اتصال بدون سیم هستند. بنابراین به راحتی با بلوتوث به دستگاه های دیگر وصل می شوند. البته باید بدانید که در هنگام خرید اسپیکر های  بلوتوثی توجه به نسخه بلوتوث بسیار مهم است. چرا که نسخه بلوتوث در سازگاری اسپیکر با بلوتوث  اهمیت دارد.

سیگنال به نویز:

کیفیت خروجی صدا به نسبت سیگنال به نویز بستگی دارد. بنابراین در هنگام خرید اسپیکر برای تجربه صدای با کیفیت باید به نسبت سیگنال به نویز توجه کنید.

فرکانس پاسخگویی:

فرکانس پاسخگویی یکی از معیار های مهم در خرید  اسپیکر بلوتوثی است.

انتخاب بهترین برند:

خرید اسپیکر بدون سیم باید از برند معتبری انجام شود. چرا که برند های خوب میزان کیفیت و عملکرد محصولات خود را نشان داده اند. بنابراین برای اطمینان پیدا کردن از طول عمر بالای محصول باید یک برند خوب را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه به معرفی ده تا از بهترین اسپیکر بلوتوثی های قابل حمل خانگی صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اسپیکر جی بی ال مدل charge 5

اسپیکر جی بی ال  محصول برند قدرتمندی است. از ویژگی های خرید اسپیکر بلوتوث جی بی ال مدل charge 5  ظرفیت بالای باتری و قابلیت حمل آن است.

لیستی از ویژگی های  charge5:

  • نوع اتصال آن در دو حالت بی سیم و با سیم است.
  • وزن اسپیکر 1500 گرم نیز می باشد.
  • دارای ورودی میکروفون

 

اسپیکر هارمن  کاردن مدل aura dtduo3

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن  طراحی گنبدی شکل دارد. قسمت گنبدی شکل اسپیکر شفاف و شیشه ای در نظر گرفته شده که ظاهر اسپیکر را جذاب کرده است. از ویژگی های اسپیکر هارمن کاردن  می توان به بیس صدای قوی، شفافیت بالای صدا نیز اشاره کرد.

لیستی از ویژگی های اسپیکر هارمن:

  • وزن 3400 گرم
  • توان خروجی 130 وات
  • زیبایی بصری و نورپردازی
  • پخش صدای 360 درجه
  • صدای باس قدرتمند

 

اسپیکر بلوتوثی شفاف

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی srs-xb 43

اسپیکر بدون سیم قدرتمند توسط برند سونی طراحی شده است. کیفیت صدای قدرتمند با عمق بالا از مزایای خرید این اسپیکر بلوتوثی به حساب می آیند.

لیستی از ویژگی های اسپیکر بلوتوث :

  • دارای قابلیت صدای سه بعدی
  •  مقاوم در برابر ورود گرد و غبار
  • مقاوم در برابر ورود آب
  • مقاوم در برابر خراشیدگی
  • مقاوم در برابر ضربه
  • بلندگو های قدرتمند
  • وزن 2950 گرم

اسپیکر جی بی ال مدل charge 4

اسپیکر بدون سیم مدل  charge قابل حمل و دارای قدرت بالای صدا 360 درجه می باشد. طراحی اسپیکر بدون سیم دارای روکش پارچه ای زیبایی است.

لیستی از ویژگی های اسپیکر charge  :

  • وزن 965 گرم
  • نسخه بلوتوث 4.2
  • زمان شارژ شدن 4 ساعت
  • مدت زمان پخش 20 ساعت
  • توان خروجی کلی 30 وات
  • نسبت سیگنال به نویز 80 سی دبل

 

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

اسپیکر پرتابل جی بی ال مدل flilp 5

پخش کننده موزیک بدون سیم پرتابل جی بی ال دارای طراحی استوانه ای است. همچنین مقاومت بالایی در برابر نفوذ مایعات دارد. شارژر  اسپیکر  پرتابل  جی بی ال type-c است. بنابراین به سرعت شارژ می شود و قابلیت پخش موسیقی تا 12 ساعت را دارد.

لیستی از ویژگی های اسپیکر جی بی ال:

  • وزن 540 گرم
  • نسخه بلوتوث : 4.2
  • مدت زمان شارژ شدن 2.5 ساعت
  • نسبت سیگنال به نویز: 90 سی دبل
  • فرکانس پاسخگویی: 90 تا 20000 هرتز

 

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل flare plus

پخش کننده موزیک بدون سیم قابل حمل دارای صدای پر قدرت و شفافی است. همچنین پخش صدای اسپیکر همراه با رقص نور نیز می باشد.

لیستی از ویژگی flare plus:

  • وزن 851 گرم
  • صدای 360 درجه
  • دارای ورودی میکروفون
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و آب
  • دارای کابل  تبدیل  usb  به microusb

 

اسپیکر بلوتوثی انکر

اسپیکر بلوتوث پرتابل سونی مدل srs-xb12

پخش کننده موزیک مدل srs-xb12 محصولی زیبا و کم جا است. طول عمر باتری اسپیکر بلوتوث پرتابل بالا است.

لیستی از ویژگی های اسپیکر بلوتوث سونی:

  • ضد آب با استاندارد ip67
  • مدت زمان پخش 16 ساعت
  • فرکانس پاسخگویی 20 تا 20000 هرتز

 

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی مدل mdz-36-db

پخش کننده موزیک بدون سیم پرتابل شیائومی  دارای یک باتری لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر است. همچنین با هر بار شارژ کامل قابلیت 13 ساعت پخش موسیقی را دارد. از دیگر ویژگی های اسپیکر شیائومی  کاهش نویز، کاهش تاخیر صدا، بدنه مقاوم و ضد آب،  میکروفون داخلی  است.

لیستی از ویژگی های اسپیکر mdz-36-db:

  • نسخه بلوتوث 5
  • وزن 790 گرم
  • مدت زمان پخش: 13 ساعت
  • اتصال از طریق بلوتوث و کابل Aux
  • دارای میکروفن داخلی جهت پاسخ به تماس

 

اسپیکر بلوتوث جی بی ال مدل clip4

 اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل clip4 در حالت بی سیم و با استفاده از بلوتوث  به دستگاه های شما وصل می شود. نسخه بلوتوث clip4 (5) است. برای شارژ اسپیکر بلوتوثی جی بی ال از رابط تایپ C استفاده می شود. وزن این اسپیکر 239 گرم و بسیار سبک است.

 

 

اسپیکربلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل ts2398

نحوه اتصال پخش کننده موزیک بلوتوثی تسکو در دو حالت بدون سیم و با کابل است. نسخه بلوتوث پخش کننده موزیک تسکو 4.2 است. ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این اسپیکر 4000 میلی آمپر می باشد. وزن اسپیکر سبک و حدود 1013 گرم است. قابلیت پاسخگویی به تماس ها با وجود میکروفون داخلی نیز وجود دارد. پخش کننده موزیک تسکو مدل ts2398 به دستگاه هایی مانند: لپ تپ، کامپیوتر، موبایل و .. نیز وصل می شود. یک پاور بانک با خروجی 1 آمپر برای اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل ts2398 در نظر گرفته شده است.

 


پلی استیشن یک کنسول بازی است که طرفداران زیادی دارد. از جدیدترین های کنسول بازی می توان به پلی استیشن  ps4 و ps5 نیز اشاره کرد. این دستگاه در دو حالت دیسک دار و دیجیتالی در بازار وجود دارد. کاربران نسبت به علایق و میزان بودجه خود می توانند یکی از این مدل ها را خریداری کنند. اگر به دنبال خرید جدید ترین کنسول بازی هستید اما اطلاعات شما در این زمینه کافی نیست. در ادامه همراه ما باشید.

بررسی تفاوت نسخه دیسک خور با دیجیتال

همانطور که گفته شد کنسول های بازی در دو حالت دیسک خور و دیجیتال وجود دارند. برای درک بهتر این مطلب در این بخش ما به بررسی  تفاوت بین این دو دستگاه خواهیم پرداخت.

پلی استیشن دیسک خور:

 اگر انتخاب شما نمونه دیسک خور باشد برای استفاده از کنسول بازی باید سی دی بازی را خریداری کرده و و وارد دستگاه کنید.

پلی استیشن دیجیتال:

اما اگر نسخه خریداری شده دیجیتال باشد نیازی به خرید سی دی وجود ندارد. چرا که کنسول بازی دیجیتال بدون نیاز به سی دی و تنها با خرید اشتراک (اکانت های قانونی) لیست بازی ها را به شما نمایش می‌دهد. برای درک بهتر این مطلب در ادامه نحوه ساخت اکانت و اجرای بازی ها را در کنسول دیجیتال نیز بررسی خواهیم کرد.

معرفی اکانت های قانونی بازی پلی استیشن

باید بدانید که برای بازی کردن با کنسول بازی دیجیتال نیاز به داشتن اکانت های قانونی است. اما مسئله این است که چگونه می توان اکانت قانونی ساخت. در ادامه برای آشنایی بیشتر با بازی های محبوب در کنسول بازی دیجیتال چند نمونه از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پلی استیشن 5لیستی از بازی های محبوب :

  • FIFA 22
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • STAR WARS Jedi: Fallen Order
  • Borderlands 3

نکته: اکانت قانونی برای نصب بازی ها در کنسول بازی باید از سایت های معتبر فروش اکانت نیز ساخته شوند.

بازی فوتبال  FIFA

بازی فوتبال  FIFA یکی از بازی های کنسول بازی است که هر سال در ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. نسخه جدید بازی هر ساله با رفع محدودیت ها و مشکلات نسخه قبلی همراه است. همچنین باید بدانید که این بازی در دستگاه های پلی استیشن  PS4 و PS5 نیز قابل اجرا می‌باشد.

بازی اکشن the witcher 3 wild hunt

بازی ویچر یکی از مهم ترین بازی های قرن 21 به حساب می‌آید. ویچر (the witcher 3 wild hunt) دارای گرافیک بسیار بالا و لودینگ با سرعت بالایی است.  بنابراین بازی ویچر با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. نور پردازی  و رفلکشن های این بازی بسیار دقیق هستند. به همین دلیل بازی ویچر جز بهترین های اکشن نیز به حساب می‌آید.

STAR WARS Jedi: Fallen Order

بیشتر افرادی که بازی STAR WARS Jedi: Fallen Order را خریداری کرده و دنبال می کنند هر چند ماه یکبار می‌توانند نسخه های رایگان مشابه را نیز دانلود کرده و بازی کنند.

بازی اکشن Borderlands 3

یکی از نمونه بازی های موفق در بازی های پلی استیشن بازی اکشن Borderlands 3 به حساب می آید. همچنین این بازی شامل تخفیفات کریسمس شده و می توان آن را با مبلغ 14.99 خریداری کرد.

مقایسه پلی استیشن ps4 و ps5

پلی استیشن 5 در مقایسه با کنسول بازی 4 بهتر عمل می‌کند چرا که ارتقا یافته است. کنسول بازی 5 یک کنسول بازی خانگی است که وضوح تصویر بالاتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد. همچنین دارای فضای ذخیره سازی ssd نیز می‌باشد. عملکرد ذخیره سازی اطلاعات در کنسول بازی 5 بسیار سریع تر انجام خواهد شد. برای درک بهتر این مطلب در ادامه کنسول بازی 5 و 4 را از نظر گرافیک، قیمت و فضای ذخیره سازی نیز مقایسه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

تفاوت پلی استیشن 5 و 4

مقایسه پلی استیشن 5 و 4 از نظر مشخصات فنی

از نظر مشخصات فنی می‌توان گفت که کنسول بازی 5 فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به کنسول بازی 4 دارد.

  1. پشتیبانی از دیسک های با ظرفیت بالاتر
  2. دارای قطعات محاسبه ای سریع
  3. رزولوشن بالاتر

تفاوت های کنسول پلی استیشن 4 و 5 از نظر گرافیکی

  • هر دو مبتنی بر تراشه های amd radeon هستند.
  • در پلی استیشن 5 تعداد cu بیشتری وجود دارد.
  • سرعت کلاک در کنسول بازی 5 بالاتر از 4 است.

بررسی میزان کیفیت صدا در پلی استیشن ps5  وps4

یکی از مهم ترین مسائل در خرید کنسول بازی قابلیت پخش صدا با کیفیت است. چرا که میزان کیفیت صدا بر روی عملکرد افراد علاقه مند به بازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. کنسول بازی 5 کیفیت بسیار بالایی نسبت کنسول بازی 4 نیز دارد. چرا که صدا از همه طرف پخش می‌شود و سونی نیز فناوری پخش صدای سه بعدی را به این دستگاه اضافه کرده است.

میزان رزولیشن در کنسول بازی 5 و 4 چگونه است؟

رزولیشن ویدئو برای اجرای بازی های ویدئویی اهمیت بالایی دارد. بنابراین در هنگام خرید کنسول بازی باید به میزان رزولیشن آن توجه کنید. باید بدانید که میزان رزولیشن کنسول بازی 4 نسبت به 5 بیشتر است. در ادامه رزولیشن کنسول بازی 4 و 5 را به صورت دقیق تر بررسی خواهیم کرد.

 

پلی استیشن psf5

مقایسه رزولیشن کنسول بازی 4 و 5:

  • رزولیشن کنسول بازی 5

کنسول بازی 5 ویدئو ها را با کیفیت بالا 4K نیز نمایش می دهد. بنابراین سرعت پخش ویدئو در کنسول بازی 5 نیز 60 فریم در ثانیه نیز می باشد. البته ناگفته نماند که خود بازی نیز باید از قابلیت کنسول بازی 5 پشتیبانی کند.

  • رزولیشن کنسول بازی 4

دارای رزولیشن 1080 پیکسل و 4K است. بنابراین سرعت نمایش ویدئو در کنسول بازی ps5 30 فریم بر ثانیه نیز می‌باشد.

معرفی مزایا خرید کنسول بازی 5

همانطور که می دانید نسخه های جدید از یک محصول همیشه دارای ویژگی های بهتری هستند. چرا که تولید کنندگان آن محصول سعی می کنند تا مشکلات نسخه قبلی را حل کرده و محصولی بهتر و قدرتمند روانه بازار کنند. در ادامه به معرفی لیستی از مزایای خرید کنسول بازی 5 نیز خواهیم پرداخت.

 

مزایای پلی استیشن 5

لیستی از مزایای کنسول بازی 5:

  • زمان بار گزری سریع
  • گرافیک نسل سه بعدی
  • بازخورد لمسی
  • سازگاری با بازی های ps4
  • رابط کاربری بهبود یافته نسبت به ps4

مقایسه پلی استیشن 5 و 4 از نظر قیمت خرید

پلی استیشن 5 به علت ویژگی های بیشتر و سیستم بهبود یافته همچنین استفاده از حافظه ssd از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. نسخه استاندارد پلی استیشن 5 با قیمت 499.99 دلار نیز به فروش می‌رسد. البته باید بدانید که قیمت نسخه دیجیتالی آن متفاوت است. کنسول بازی 5 در حالت دیجیتال را می توان با قیمت 399.99 دلار خریداری کرد.

نکته: باید بدانید که کنسول بازی 5 از بیشتر بازی های کنسول بازی 4 نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین در صورت خرید کنسول بازی 5 نیز نیازی به خرید پلی استیشن 4 نیز نخواهد بود.


در این مقاله از سایت مرکز فروش گوشی های همراه و لوازم جانبی قصد داریم تا به بررسی قیمت و خرید اپل واچ اصلی بپردازیم پس اگر قصد خرید این محصول را دارید باما همراه باشید تا خریدی هوشمندانه تر داشته باشید.
در ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که کمپانی بزرگ اپل یکی بزرگترین تولید کنندگان ساعت هوشمند می باشد که با وجود اینکه ساعت های هوشمند کمپانی بزرگ آیفون نسبت به ساعت های هوشمند سامسونگ بیشتر است اما مخاطبان زیادی را به خود جذب نموده و همین موضوع سبب شده که سهم گسترده ایی از بازار دیجیتال را به خود اختصاص دهد.
ساعت های هوشمند اپل واچ در واقع فقط یک ساعت ساده نیستند و به علاوه بر این امکان نمایش زمان قابلیت های بیشمار دیگری را نیز شامل میشوند که از جمله این قابلیت ها میتوان به سنجش و اندازه گیری حرکت های ورزشی در حین ورزش اشاره کرد. شایان به ذکر است که این محصول امکانات بیشمار دیگری دارد که در ادامه قصد داریم به این ویژگی ها بپردازیم.
ساعتهای هوشمند اپل واچ اصلی که ساخت کمپانی بزرگ آیفون هستند، همانطور که در بالا به آنها اشاره کردیم ویژگی ها و قابلیت های بیشماری را در بر میگیرند که از جمله این ویژگی ها میتوان به قابلیت اتصال بیسیم، برقراری و اتصال تماس بدون نیاز به گوشی برخورداری از فناوری ESIM ، گرفتن ضربان قلب و … اشاره کرد.

خرید اپل واچ اصلی ساخت کمپانی سامسونگ

کمپانی بزرگ اپل همانطور که تا به امروز مشخص شده است هرساله همراه معرفی و عرضه تلفن همراه جدید خود یک اپل واچ جدید تولید و روانه بازار میکند. در اصل شما میتوانید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی تلفن همراه و لوازم جانبی شما میتوانید به راحتی و با چند کلیک اقدام به خرید لپل واچ اصل نمایید و اپل واچ خود را درب منزل تحویل نمایید.

برای مشاهده محصول اپل واچ اصل روی لینک کلیک نمایید.


آیا اپل واچ ارزش خریدن دارد؟

ایا اپل واچ ارزش خریدن دارد این سوالی است که خریداران هنگام خرید از ما میپرسند است، در پاسخ به این سوال میتوانیم بگویم که اپل واچ یک ساعت هوشمند است که علاوه بر نمایش زمان دارای سنسورهایی نیز است که دارای یک سری قابلیت های دیگر همچون سنجش سرعت، ارتفاع، برقراری تماس صوتی و ارسال پیام و همچنین سنجش ضربان قلب و حتی قابلیت اندازه گیری سطح اشباع خون را نیز دارد،
بنابراین میتوان گفت که اپل واچ به تنهایی فقط یک ساعت مچی نمیباشد بلکه متشکل از چندین وسیله است که با هم و یک جا در مچ دست شما قرار گرفته اند. با توجه به ویژگی ها و امکانات و قیمت apple watch، باید گفت که ارزش خرید دارد و برای کسانی که بتوانند بودجه آن را تامین کند یک محصول ایده آل و مناسب است پس پشنهاد تیم پشتیبانی ما به شما این است که این محصول بینظیر را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تنها درسایت موبایل مال در آذربایجان غربی و ارومیه تهیه نمایید.

آیا اپل واچ هم نیاز به رجیستری دارد؟

شایان به ذکر است که هر دستگاه دیجیتالی که دارای کد IMEI میباشد شامل طرح میشود و حتما باید رجیستری دستگاه انجام بگیرد. همانطور که میدانید ساعت های هوشمند سیمکارت خور باید هزینه گمرکی برای آن پرداخت شود.

چند مدل اپل واچ داريم؟

اگر بخواهیم به این موضوع بپردازیم که چند مدل اپل واچ تا کنون وارد بازار شده است می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که 8 سری اپل واچ اصل ساخت کمپانی اپل وارد بازار دیجیتال شده است و حال قصد نام بردن این 8 مورد را داریم.
اپل واچ سری 1، اپل واچ سری 2، اپل واچ سری 3، اپل واچ سری 5 و اگپل واچ سری 6 و اس ای .
شایان به ذکر می باشد که کمپانی بزرگ اپل در سالهای اخیر مدلهای دیگری را با عنوان سری 1 تا سری 6 معرفی کرده که نسبت به نسخه های قبلی اپل واچ دارای طراحی های متفاوتی میباشند و پیشرفت چشمگیری پیدا کرده اند.
باید به این موضوع اشاره کنیم که کمپانی بزرگ اپل در سال 2020 نسخه میانرده ساعت هوشمند خود را با نام Apple Watch SE معرفی و روانه بازار کرده است که طراحی مشابه ایی شبیه طراحی اپل واچ سری 6 دارد اما نسبت به اپل واج سری 6 قیمتی کمتر و ویژگی های کمتری دارد.
در ادامه باید به این موصوع نیز بپردازیم که اپل واچ سری 7 و اپل واچ سری 8 نیز دو مورد از دیگر ساعتهای هوشمند ساخت کمپانی بزرگ اپل به شمار می رود گه میتوان گفت دو مورد از بهترین سری های ساعت هوشمند کمپانی اپل میباشد.


اپل واچ چند ساعت شارژ نگه میدارد؟

شایان به ذکر است که میزان شارژدهی اپل واچ نسبت به نوع کارایی کاربر و طرز استفاده از آن متفاوت میباشد اما نکته حائز اهمیت این است که به طور معمول حداکثر تا 18 ساعت شارژ اپل واچ نگه داشته می شود و در واقع این 18 ساعت یعنی شما میتوانید یک روز کامل از اپل واچ خود استفاده نمایید.

کدام یک از مدل های اپل واچ را خریداری کنم؟

در حال حاضر Apple Watch 8 و اپل واچ سری اولترا که یکی از آخرین نسخه های ساعت هوشمند کمپانی اپل است پیشنهاد ما به شماست اما اگر بخواهیم دیدی اقتصادی تر داشته باشیم میتوانیم به این موضوع توجه کنیم که اپل واچ سری SE جزو یکی از مقرون به صرفه ترین اپل واچ های موجود در بازار می باشد.