تاریخ معرفی آیفون 15

بدون دیدگاه

تاریخ معرفی آیفون 15

کمپانی بزرگ آیفون برای هرساله از نسل جدید تلفن های همراه خود معرفی می کند حال شاید برای شما سوال شود که آیا اصلا شرکت اپل قصد رونمایی از نسل جدید تلفن همراه خود را دارد و اگر دارد این رونمایی در چه تاریخی اتفاق می افتاد. در این مقاله قصد داریم تا درباره تاریخ معرفی آیفون 15 صحبت نماییم پس اگر شما هم از دوستداران گوشیی همراه آیفون 15 هستید. با ما همراه باشید.

شایان به ذکر است که شرکت اپل در سپتامبر 2022 مدل های آیفون 14 و 14 پرومکس را عرضه بازار کرد، اما از مدت ها قبل تاریخ معرفی آیفون 15 ممکن است به گوشتان خورده باشد. از آنجایی که شرکت اپل در تمامی نسخه های خود تمام تلاشش را کرده تا بهترین ویژگی های بروز را استفاده نماید پس آیفون 15 نیز همانند آیفون 14 بهترین ویژگی ها را دارد. و البته شایان به ذکر است که برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که در آیفون 14 استفاده نشده است در آیفون 15 مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما دوستان عزیز هم از طرفداران شرکت اپل هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا در این پست با ما همراه باشید تا دقیقا متوجه شوید شرکت اپل قصد دارد تا گوشی آیفون 15 را در چه تاریخی رونمای نماید.

تاریخ معرفی آیفون 15

سوال خیلی از طرفداران تلفن های همراه آیفون این است که تلفن همراه آیفون 15 دقیقا در چه تاریخی رو نمایی می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کمپانی بزرگ اپل تا کنون یک کلمه هم صحبت نکرده است. اما از آنجایی که کوپرتینو هر سال در یک تاریخ مشخص از گوشی های خود را رونمایی می کند به احتمال خیلی زیاد شاهد این خواهیم بود که آیفون 15 در تاریخ سپتامبر 2023 روانه بازار خواهد شد.

از آنجایی که کوپرتینو در تاریخ 14 سپتامبر 2021 آیفون 13 را رونماییی کرد، و در تاریخ 7 سپتامبر 2022 نیز آیفون 14 را رونمایی کرد انتظار میرود که آیفون 15 نیز در تاریخ 13 سپتامبر 2023 منتشر شود. حائز اهمیت است که تمامی تاریخ های ذکر شده در این پست حدس و گمانی بیش نیست و نمی توانیم به صورت قطعی در رابطه با زمان معرفی آیفون 15 صحبت کنیم.

مشخصات آیفون 15

از اونجایی که هیچ تغییر بزرگی توی طراحی توی فروشگاه وجود ندارد، اپل به ارائه چهار مدل ادامه خواهد داد: آیفون 15 6.1 اینچی، آیفون 15 پرو 6.1 اینچی، آیفون 15 مکس 6.7 اینچی و آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی.

شایان به ذکر می باشد که مدل های رو نمایی شده پرو از گوشی های آیفون معمولا هم گران قیمت تر و هم پیشرفته تر نسبت به نسخه های استاندارد و ساده تر می باشند. اما می توانیم به این موضوع نیز اشاره کنیم که یقینا آیفون 15 از آیفون 14 پرومکس نیز قوی تر می باشد.

طبق صحبت هایی که Nikkei Asia  انجام داده است این است که مدل های پرو در امسال جزو اولین مدل هایی می باشند که به تراشه های سری a مجهز شده اند. و طبق گفته های Nikkei Asia  شایع شده است که تراشه a17 جزو اولین تراشه هایی میباشد که این امکان را دارند افزایش عملکردی رو با 30 درصد کاهش مصرف انرژي ترکیب کند. و البته با توجه به شایعات MacRumors. انتظار می رود تغییرات تا اواسط سال 2024 به طول بی انجامد پس انتظار می رود که این تغییرات روی آیفون 16 بجای آیفون 15 اثر بگذارد.

تاریخ رونمایی آیفون 15 رسما توسط اپل تایید شد

تاریخ رونمایی آیفون 15 رسما توسط کمپانی بزرگ آیفون مشخص شد.کمپانی بزرگ اپل عموماً برنامه معرفی گوشی‌های جدید خود را به اواخر تابستان واگذار می‌کند. اینبار هم تاریخ مراسم جدید اپل برای همین بازه زمانی تایید شده است.

اپل به‌طور رسمی تاریخ رویداد آینده خود را برای 12 سپتامبر/21 شهریور اعلام کرد که انتظار می‌رود در جریان آن سری جدید آیفون 15 به‌همراه اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 معرفی شوند. مانند سال گذشته، این رویداد در تئاتر استیو جابز در پردیس اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه