گوشی مناسب عکاسی تا سقف 20 میلیون تومان

بدون دیدگاه

یکی از معیارهای مهم برای خرید گوشی داشتن دوربین با کیفیت و مناسب عکاسی است. عکاسی و فیلمبرداری با موبایل برای کاربران مهم و جذاب است به همین دلیل یکی از فاکتور های مهم در خرید موبایل برای آن ها به حساب می آید. البته نا گفته نماند که تنها دوربین خوب برای خرید موبایلی با کیفیت به تنهایی کافی نیست وبرای خرید یک موبایل کاربردی با طول عمر بالا باید به فاکتور های بسیاری توجه کرد. اگر معیار شما دوربین با کیفیت است و قصد خرید موبایل را دارید در ادامه با معرفی موبایل های مناسب عکاسی همراه ما باشید.

معرفی بهترین گوشی مناسب عکاسی با رنج قیمتی متنوع

بازار گوشی های هوشمند به شما موبایل های متنوع با رنج قیمت مختلفی را ارائه می کند. به همین دلیل در این بخش ما قصد داریم موبایل های مناسب عکاسی را با رنج قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم.

بهترین دوربین گوشی تا 7 میلیون

بازه قیمتی خرید موبایل مناسب عکاسی از 7 میلیون شروع شده و تا 45 میلیون ادامه خواهد داشت. در این مقاله ما سعی کرده ایم نسبت به بودجه کاربران گوشی های با کیفیت  در بین بازه 7 الی 20 میلیون را بررسی و معرفی کنیم.

گوشی گلکسی a14  سامسونگ:

اگر بودجه شما حدود 7 میلیون باشد و به دنبال خرید موبایلی باشید که از نظر دوربین کیفیت بالایی داشته باشد بهترین گزینه برای شما خرید گوشی گلکسی a14  سامسونگ نیز می باشد. گلکسی a14 سامسونگ  با قیمت 7 میلیون گوشی اقتصادی به حساب می آید که دارای طراحی زیبایی است. سخت افزار آن نسبتا قدرتمند است و قدرت کیفیت دوربین اصلی آن قابل قبول است. بنابراین در این رنج قیمتی می تواند یک گزینه مناسب برای عکاسی به حساب بیاید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A14:
  • نمایشگر 6 اینچی
  • رزولوشن فول اچ دی
  • 4 یا 6 گیگابایت رم
  • چیپ مدیاتک هلیو g80
  • بدنه از جنس پلی کربنات
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 13 مگاپیکسل
  • مجهز به حسگر اثر انگشت
  • 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی

 

گوشی مناسب عکاسی گلکسی A14

بهترین دوربین گوشی تا 8 میلیون

گلکسی A24  سامسونگ با گوشی های شیائومی رقابت می کند. همچنین از نظر کیفیت عکس برداری از قابلیت های موبایل ios نیز برخوردار است. یکی از ویژگی های بی نظیر گوشی گلکسی A24  ثبت نور بیشتر در شب است. بنابراین با استفاده از این قابلیت با استفاده از گوشی سامسونگ a24 می توان ویدئو های خوبی در شب ثبت کرد. همچنین در ساخت موبایل A24 از تراشه ISP استفاده شده است. تراشه ISP  150  درصد قدرت سخت افزاری این موبایل را افزایش داده است.

ردمی نوت 12 شیائومی:

موبایلی مناسب عکاسی با دوربینی قدرتمند که با قیمت 8 میلیون تومان می توان خریداری کرد. ردمی نوت 12 شیائومی از سخت افزار خوبی بهره می برد و قدرت پردازشی فوق العاده ای دارد. دوربین گوشی ردمی نوت 12شیائومی از مجموعه سه تایی دوربین بهره می برد. همچنین سه حسگر 2،8،48 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

 

گوشی مناسب عکاسی شیائومی

بهترین دوربین گوشی تا 10 میلیون

دوربین اصلی موتورولا moto g72 108 مگاپیکسل است. صفحه نمایش دوربین اصلی بسیار با کیفیت است. همچنین دوربین اصلی در شرایط نوری مناسب عکس های مناسبی را ثبت خواهد کرد. به دلیل 8 مگاپیکسلی  بودن دوربین جزئیات تصاویر ثبت شده بسیار واضح خواهد بود.

ریلمی 7 پرو: مجموعه ای ارزشمند با قیمت 10 میلیون تومان را به کاربر ارائه می دهد. به دلیل ابعاد بزرگ تصاویر ثبت شده با این موبایل دارای کیفیت بالایی هستند.

 

گوشی مناسب عکاسی تا 10 میلیون

گوشی مناسب عکاسی تا 15 میلیون

گلکسی A54 سامسونگ از جدیدترین محصولات کره به حساب می آید. دوربین های گلکسی  a54 واید 50 مگاپیکسلی هستند. به طور کلی گلکسی a54  سه دوربین پشتی دارد که با استفاده از آن ها می توان تصاویر با کیفیتی را ثبت کرد. همچنین در پردازش تصویر بسیار قدرتمند است بنابراین برای عکاسی در شب بسیار مناسب خواهد بود. زاویه دید گلکسی A54  123 درجه نیز می باشد. ثبت عکس های پرتره با گوشی گلکسی a54 بسیار دلنشین خواهد بود. قیمت خرید گلکسی  a54  در بازار از 20 میلیون تومان به 15 میلیون تومان رسیده است که باعث شده کاربران زیادی از آن استقبال کنند.

 

گوشی مناسب عکاسی تا 15 میلیون

گلکسی  a34  سامسونگ:

تنها با دوازده میلیون تومان می توانید گوشی گلکسی a34 را خریداری کنید. اگر در شرایطی باشید که نور کافی وجود داشته باشد عکس های بسیار با کیفیتی را می توانید با گلکسی a34  به ثبت برسانید. دوربین اصلی گلکسیa34  48 مگاپیکسل است. اما باید بدانید که به طور کلی کاربر نمی تواند انتظار جزئیات دقیق در عکس های ثبت شده با گوشی گلکسی A34 نیز داشته باشند.

ردمی نوت 12 پرو شیائومی:

درمیان رده های چینی گوشی موبایل ردمی نوت 12 پرو شیائومی جایگزین مناسبی برای موبایل تولید کره نیز می باشد. دوربین اصلی ردمی نوت 12 پرو شیائومی 50 مگاپیکسلی است و دارای لرزش گیر است. بنابراین در هنگام عکاسی با ردمی  نوت 12 شیائومی نیازی به نگرانی درباره لرزش های حین عکاسی وجود نخواهد داشت. همچنین قابلیت ثبت عکس های با کیفیت در نور کم را دارد. دوربین سلفی ردمی نوت 12 پرو 16 مگاپیکسل نیزمی باشد.

گوشی مناسب عکاسی تا 20 میلیون

گلکسی S21 fe سامسونگ مناسب افرادی است که بودجه آن ها حدود 20 میلیون تومان نیز می باشد. سه دوربین در قسمت پشتی گلکسی s21 نیز وجود دارد که هم در نور مناسب روز و هم در شب به خوبی تصاویر را به ثبت می رسانند. بهترین دوربین گوشی و مناسب عکاسی را می توانید با خرید گلکسی s21 تجربه کنید.

گوشی مناسب عکاسی در برند سامسونگ


ارسال دیدگاه