15 قابلیت کاربردی ساعت هوشمند که به کارتان می آید

بدون دیدگاه

قابلیت کاربردی ساعت هوشمند

یکی از دلایلی که افراد اقدام به خرید ساعت هوشمند نمی نمایند این است که در این روزها شاید پرداخت هزینه هنگفت برای یک ساعت کار درستی نباشد در صورتی که اگر با کاربرد و ویژگی ها انواع ساعت هوشمند آشنا شوید شما نیز  در اولین فرصت اقدام به خرید ساعت هوشمند مینماید.امکاناتی که ساعت های هوشمند به شما ارائه میدهند ساعت کلاسیک نمیدهند. شایان به ذکر میباشد که ساعت های هوشمند زندگی را برای ما ساده تر خواهند کرد مخصوصا اگر وابستگی بسیاری به دنیای تکنولوژی دارید پیشنهاد میکنیم حتما از ساعت های هوشمند استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با 15 تا از بهترین قابلیت های ساعت هوشمند آشنا شوید.

  1.  نشان دادن زمان

همانطور که از نامش پیداست کار آن نشان دادن ساعت میباشد. پس با خرید این محصول دیجیتال میتوانید برای دیدن زمان روی آن حساب باز کنید. البته این نوع ساعت ها نوعی ساعت معمولی نیستند و شایان به ذکر میباشند که برخی از این ساعت ها علاوه بر قابلیت نشان دادن ساعت امکان نشان دادن جی پی اس و موقعیت مکانی را به شما میدهند.

  1.  پاسخ به تماس‌ها

شما با خرید این محصول منحصر به فرد میتوانید با دو روش مختلف به تماس های خود پاسخ دهید اولین روش این است که برخی از ساعت های هوشمند دارای اسپیکر میباشد به همین دلیل شما میتوانید به صورت مستقل از این محصول برای مکالمات خود استفاده نمایید. دومین روش این است که از اسپیکر تلفن همراه خود برای صحبت استفاده نمایید.

  1.  ضبط یادداشت صوتی

برخی از ساعت هوشمند اپل به قابلیت ضبط یادداشت مجهز هستند و مناسب برای افرادی میباشند که بسیار سرشان شلوغ میباشد و بهترین گزینه برای مدیران میباشد. در اصل شما میتوانید از این قابلیت برای ضبط افکار، جلسات مهم و … بدون اینکه نیاز باشد تلفن خود را از کیف یا جیبتان خارج نمایید انجام دهید. پس ساعت هوشمند گزینه مناسبی برای مدیران شرکت و کارخانجات میباشد.

 

15 قابلیت کاربردی ساعت هوشمند که به کارتان می آید

  1. کنترل میزان صدای گوشی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به موسیقی گوش میدهید این ویژگی مطمنا به کار شما میآید و شما میتوانید با کمک کنترل میزان صدا صدای گوشی خود را کنترل نمایید. این مورد بیشتر مناسب ورزشکاران میباشد.

  1. استفاده از ماشین‌حساب

قابلیت استفاده از ماشین حساب در برخی از ساعت هوشمند مشاهده شده است پس به همین دلیل است که شما در هر لحظه و شرابطی که باشید بدون اینکه نیاز باشد تا بخوایید گوشی را از جیب در آورده میتوانید به راحتی از ماشین حساب ساعت هوشمند خود استفاده نماید. در اصل این ویژگی بیشتر مناسب کسانی میباشد که اهل محاسبات و مغازه داران است.

  1.  چالش‌های گروهی

این قابلیت در حال حاضر فقط برای اپل واچ وجود دارد. در حقیقت شما می‌توانید یک چالش هفتگی یا به هر مدت‌زمانی که می‌خواهید به وجود بیاورید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای مثال چالشی طراحی کنید که در عرض یک هفته باید 10 کیلومتر راه بروید و دوستان خود را به این چالش دعوت کنید. سپس اپل واچ متوجه می‌شود چه کسی زودتر این چالش را به پایان رسانده است. به‌این‌ترتیب برنده را اعلام می‌کند.

  1. استفاده از چراغ‌قوه ساعت‌های هوشمند

شایان به ذکر میباشد که تعدادی خاص از ساعت های هوشمند به چراغ قوه مجز هستند و در اصل این چراغ قوه مثل نور گوشی قوی و قدرتمند نیست اما در شرایط اظطراری میتواند کار شما را راه بیاندازد.

  1. قابلیت ضد آب بودن

برای خیلی از افراد ضد آب بودن ساعت هوشمند امری مهم و کاربردی میباشد حال شایان به ذکر میباشد که برخی از مدلهای گران قیمت ساعت های هوشمند به صورت کامل ضد آب میباشند اما این موضوع برای اشخاصی که هزینه زیادی صرف خرید ساعت هوشند مینمایند بسیار مهم است. حال شایان به ذکر است که شما میتوانید حتتی با استفاده از اپل واچ تا عمق پنجاه متری نیز شنا نمایید.

  1. محاسبه مسافت پیموده بدون نیاز به گوشی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در ساعت های هوشمند محاسبه مسافت پیموده شده میباشد و در واقع بدون استفاده به اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه میتوانید مسافت پیموده شده را حساب نمایید در اصل این ویژگی بیشتر مناسب افرادی میباشد که عادت به ورزش های روزانه دارند و در عین حال نمیخواهند گوشی خود را با خود به همراه داشته باشند یه ویژگی کاربردی است.

 

  1. کنترل ضربان قلب

کنترل ضربان قلب از ویژگی های منحصر به فرد برای افرادی میباشند که دچار بیماری قلبی هستند میباشد . در اصل باید حتما به این موضوع نیز اشاره شود که برخی از افرادی که ورزش میکنند و باید در حین ورزش ضربان خود را چک نمایند مناسب است. پس شایان به ذکر است که این ساعت های هوشمند برای ورزشکاران و افرادی که مشکل قلبی دارند به شدت توصیه میشود.

  1.  کنترل سطح استرس

این مورد شاید جزو یکی از ویژگی هایی از ساعت هوشمند  باشد که افراد زیادی را به خود جذب نموده است در اصل این ویژگی با استفاده از سنجش پارامترهای مختلفی مانند ضربان قلب و پارامترهای بیشر سطح استرس شما را چک کرده و به شما اطلاع رسانی مینماید.

  1.  نظارت بر روند ورزشی

شایان به ذکر است که یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ساعت های هوشمند این است که شما میتوانید با استفاده از ساعت هوشمند بر روند ورزشی خود نظارت داشته باشید. در اصل این مدل از ساعت های هوشمند فعالیت های ورزشی روزانه خود را ثبت نماید.

  1.  دریافت هشدارهای گوشی

یکی از ویژگی های ساعت هوشمند که کاملا مشخص است این است که شما با استفاده از یک ساعت هوشمند میتوانید تمامی اعلان های تلفن همراه خود را برروی ساعت مشاهده نمایید.

  1.  به اشتراک گذاشتن لوکیشن فعلی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد برخی از ساعت های هوشمند این است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید موقعیت مکانی فعلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و این قابلیت بیشتر در واقعی برای شما کارآمد است که در جایی گیر کردید و نیاز دارید تا برای بقیه لوکیشن ارسال نمایید.

  1. بررسی اینستاگرام

شایان به ذکر میباشد که برخی از ساعت‌های هوشمند این قابلیت را دارند تا به اینستاگرام متصل شوند و در اصل شما با اتصال اکانت اینستاگرام خود به ساعت هوشمند میتوانید تمامی اطلاعیه ها و اعلان های مهم اینستاگرام خود را بر روی ساعت هوشمند مشاهده نمایید.


ارسال دیدگاه